Złota rączka

Termin: 2021 – 2022

Realizuje: Gminny Ośrodek Kultury w Michałowie, Gmina Michałowo

Regulamin świadczenia usług „ZŁOTA RĄCZKA”

  1. Z usług w ramach projektu: „Złota rączka” mogą bezpłatnie korzystać wyłącznie mieszkańcy Gminy Michałowo (ze stałym zameldowaniem), którzy ukończyli 65 rok życia, osoby samotne, o niskich dochodach, przewlekle chore i/lub niepełnosprawne oraz nie posiadające możliwości samodzielnego wykonania prostych domowych napraw czy koniecznych usprawnień.
  2. Przedmiotem Usługi jest bezpłatna pomoc przy drobnych domowych usterkach, której szacunkowa wartość nie przekracza równowartości kwoty 100 zł.
  3. Zgłoszenie zapotrzebowania na wykonanie Usługi odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie +48857189019. (wtorek w godz. 9.00 – 12.00). Podczas wstępnej rozmowy wypełniany jest kwestionariusz zgłoszenia. O wykonaniu Usługi decyduje weryfikacja oraz kolejność zgłoszeń. Beneficjenci potwierdzą realizacje usługi własnoręcznym podpisem na Protokole z realizacji zgłoszenia.
  4. W ramach projektu w domu beneficjenta wykonywane są drobne, bezpłatne usługi naprawcze w tym czynności techniczne które:
    1) nie wymagają specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień (np. elektrycznych, gazowych, hydraulicznych),
    2) nie wymagają dużych nakładów finansowych na zakup materiałów (szacunkowa wartość nie przekracza równowartości kwoty 100 zł).
    3) nie są świadczone w ramach innych umów np. ze wspólnotą mieszkaniową, administracją, gminą, itp.,
    4) nie wymagają natychmiastowej interwencji,
    5) inne naprawy, których czas nie przekracza 1 godziny.
  5. Usługi, które nie są objęte programem to m.in.:
    1) usługi związane z naprawą instalacji gazowej, podłączeniem kuchenki gazowej,
    2) składanie mebli,
    3) malowanie pomieszczeń,
    4) kładzenie lub wymiana linoleum, paneli, parkietu, kafelek, boazerii,
    5) gipsowanie,
    6) prace budowlane i remontowe,
    7) naprawa rozdzielni elektrycznych (skrzynek z bezpiecznikami),
    8) wymiana instalacji wodnej, rur klejonych, zgrzewanych lub będących w ścianie,
    9) wymiana kabli elektrycznych będących w ścianie,
    10) naprawa sprzętów elektrycznych/elektronicznych (tv, pralki, lodówki, zmywarki, mikrofalówki itp. (nie dotyczy wymiany, naprawy, sklejenia drobnych elementów typu uszczelka, urwana rączka, przycisk, itp.),
    11) usług wiążących się z ryzykiem zniszczenia ścian lub mebli (np. wyrywanie zlewów przyklejonych na silikon do ściany lub szafki, cieknące odpływy wanny lub prysznica w pełnej zabudowie).
  6. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania prac, (np. uszczelkę, silikon, żarówkę) musi zapewnić zamawiający Usługę.
  7. Usługa realizowana jest w mieszkaniu zamawiającego Usługę, ale pracownik ma prawo odmówić jej wykonania, jeśli na miejscu stwierdzi, że nie ma do tego technicznych możliwości.
  8. Każdy uprawniona osoba może skorzystać z Usługi maksymalnie trzy razy w roku.
  9. Przed wizytą pracownika wykonującego usługę Zamawiający otrzyma informację o terminie realizacji zlecenia oraz danych osobowych pracownika, który przed przystąpieniem do wykonania usługi przedstawi stosowny identyfikator.
  10. Przewidywany termin realizacji usługi w domu beneficjenta zależy od aktualnej ilości zgłoszonych usług i ich kolejności.
  11. Osoby, które zostały umówione na usługę, a nie przebywały pod wskazanym adresem w wyznaczonym terminie, nie będą umawiane po raz drugi na załatwienie sprawy, której niewykonane zgłoszenie dotyczyło.
  12.  Każdy beneficjent własnoręcznym podpisem na protokole z realizacji zgłoszenia oraz oświadczeniu, przekazanym przez pracownika wykonującego usługę, potwierdza dane przekazane w ankiecie weryfikacyjnej oraz przebieg wykonanej usługi.
  13. Na wykonane usługi nie jest udzielana żadna gwarancja, naprawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne usterki powstałe w wyniku przeprowadzonych prac.
  14. Podpisanie wypełnionego protokołu skorzystania z Usługi oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.
Przewiń do góry Skip to content